tisdag 9 juli 2013

I det blå..

Jag väntar här i det blå.
Svävande på dina andetag.
Vem kunde tro att vi två.
Du och jag. Jag och du.

Du säger att du är säker på din sak.
Att du hittat vad du alltid velat ha.
Men alla vet att ingen väg är rak.
Desamma gäller jag och du, du och jag.

Så kom som du är, dansa på mina moln.
Dina gyllene lockar fångar solen i ditt hår.
Jag vet att han som lever han lär,
men jag vill inte ha det bättre än såhär.
Vill inte ha det bättre än så här.

Jag minns hur det brukar va,
innan du kom in i bilden.
Det var rätt bra, men ingenting i jämförelse
med vad vi nu har du och jag.

Så kom som du är, dansa på mina moln.
Dina gyllene lockar fångar solen i ditt hår.
Jag vet att han som lever han lär,
men jag vill inte ha det bättre än såhär.
Vill inte ha det bättre än såhär..

Så kom som du är, dansa på mina moln.
Dina gyllene lockar fångar solen i ditt hår.
Jag vet att han som lever han lär
men jag vill inte ha det bättre än såhär.
Bättre än såhär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar