måndag 8 juli 2013

Fönstertittare.

Måndag morgon. En underbar känsla infann sig när jag kom in på kontoret. Basli vid min sida som direkt visste vart han skulle. Gnällde på mig att jag inte var snabb nog med stolen så han kom upp i fönstret och kunde kika ut. Just nu ser det ut som om han är kontrollant över fåglarna som springer runt ute på gångbanan. Varenda gång han är med på jobbet blir jag mer och mer stolt över honom. Han tar det verkligen med ro.. :-)



Oroar mig lite smått då folk runt omkring mig går runt och mår illa och har ont i magen.. Jag hade lite problem att äta igår och kräktes av utmattning efter att ha klippt klorna på mitt monster. Och efter kvällsmaten fick jag en fruktansvärd kramp i magen som sakta avtog efter ett tag. Men när jag nu sitter här på jobbet är den tillbaka. Känns som om någon står på min mage samtidigt som de sticker in en kniv då och då. Skumt. Magsjuka på "g"?  Det vägrar jag i så fall. Icke så nicke.

Dags att ta tag i dagens sysslor. Hoppas ni får en bra start på veckan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar