fredag 28 mars 2014

Rösten..

Då sitter man med spänning och väntar. Trots krasch igår och stor influensa-känningar idag så ska vi ut på äventyr. :-) inte för att jag tror den inblandade läser här innan vi hinner överraska så väljer jag ändå att hålla tyst. Berättar sen ;-)

Rösten.. Ja, den är inte perfekt idag. Hes, svalt en smurf igen. Ajabaja! Men självkänslan växer för varje gång jag träffar min fina Marica som hoppade in i mitt liv som sångpedagog men lika mycket blivit min livscoach och vän. Idag sjöng jag utan att hon behövde sparka mig på smalbenet. ;-P och det kändes så bra. Kanske börjar få in i min hjärna att jag inte låter som en såg emot stål. Med andra ord riktigt illa. Ser fram emot att fortsätta det jag och Marica påbörjat. Det är både spännande, roligt och fantastiskt trevligt. 

Men nu... Up up and away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar