torsdag 13 mars 2014

Filt, mysbyxor och Mimmi Pigg-sockar..

Kom som sagt inte så långt idag. Huvudet spränger, skakningar i hela kroppen, fryser ena stunden, kokhet nästa.. Kroppen bär mig inte, ögonen gör ont att hålla uppe. Jag är inte alls med på noterna idag efter en natt utan mycket sömn, på grund av smärtan, men när jag väl somnade så sov jag så tungt att en atombomb inte kunde väckt mig.

Planen var att ta mig ut tillsammans med Christopher och Johan nu på eftermiddagen. Skulle tagit löplinan på Basli Bus och släppt loss på Sjöbo vallen, men så långt kommer jag inte. Placerad i soffan med myskläder, fläckig t-shirt eftersom jag fick halva fling- och mjölskålen över mig eftersom skeden av någon anledning vibrerade fram till munnen, och får inte glömma mina "raggsockar" i tunnare modell med Mimmi Pigg på. Först har McLeods döttrar hållit mig sällskap och sedan Cesar Milan. :-)

Visst, min negativa sida ligger och gnider, och jag vill vissa stunder bara att gråta. Men sen hinner min "jävla-anamma" i kapp mig och jag biter i det sura äpplet. Vila, avfirar en ljudlig suck, det va just de.. Vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar