söndag 29 december 2013

Till dig, min vän, Emma, jag kommer alltid finnas här..

Imorgon bitti när du vaknar och solen inte syns till..
Om du i mörkret förlorar synen av kärlek.
Håll min hand, var inte rädd, jag kommer vara här.


Jag kommer att finnas här när du känner för att vara tyst,
när du behöver få säga vad du tänker på,
så kommer jag lyssna. Jag kommer vara här
när skratt blir till gråt.


Genom att vinna, förlora, fortsätta försöka,
så kommer vi orka tillsammans.
Jag kommer alltid finnas här.


Imorgon bitti när du vaknar och framtiden känns otydlig
och suddig, glöm inte att jag kommer vara där.


Tillsammans kommer vi, sida vid sida, kämpa.
Tillsammans är vi starkast.
Glöm aldrig att när världen känns som
mörkast och livet känns extra tungt,
då finns jag där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar