tisdag 17 september 2013

Säg inte adjö.

Om jag skulle berätta för dig hur mycket du betyder för mig, så tror jag inte att du skulle förstå de. Så jag väntar, och väntar, tills den dagen kommer när du kommer förstå mig. Men jag kan inte hjälpa mig själv, jag kan inte stoppa mig själv, jag blir galen. Jag kan inte kontrollera mig själv, ja, jag tror jag håller på att bli galen..

Jag älskar dig, jag vill ha dig. Jag vill prata med dig, jag vill vara med dig. Ja, jag älskar dig och vill vara din. Jag kan inte ändra på det. Jag är säker på att det inte blir så mycket väsen av det. Jag kan inte vända ryggen. Jag har fått inse att livet utan dig är oklart och osäkert. Jag älskar dig!

Kyss mig, håll om mig. Men vad du än gör, så inte adjö. Håll om mig och älska mig. Säg inte adjö! Jag kan inte hjälpa mig själv, jag kan inte stoppa mig själv. Ja, jag håller på att bli galen. Jag kan inte vända ryggen till och gå för jag har fått inse att livet utan dig är inte mycket värt. Åh, jag älskar dig så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar