söndag 13 januari 2013

Jäkla mage.

Igår kväll vart jag helt säker på att nu blir de bannemej akuten. En plötslig, fruktansvärd smärta i magen, precis kring naveln, benen bara vek sig och jag kunde inte sitta upp utan att hålla i mig.

Tack vare min kära vän Emma, så höll jag mig lugn. Blindtarmen kom på tal, men troligen var de någon reaktion på maten jag hade ätit. Någon ny spännande matallergi kanske? Det räcker kanske inte med laktoskänslig? :P

Till slut måste jag ha somnat ifrån smärtan och vaknade för en timme sen. Ända som fanns kvar för att påminna mig var illamåendet.

Så jag kröp i myskläderna, tog mig ut till soffan. Spelar lite Nintendo, Super Mario. Borde nog sätta på en film och försöka sova lite till. Gårdagen bjöd på lite feber så måste ta de lugnt. Imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka. :)

Helgerna går fort nu för tiden..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar