torsdag 17 januari 2013

Beskedet.

Chock. Förvirring. Min skörhet går att ta på just nu. Jag har fått tiden som jag gått och väntat på sen de första beskedet i november/december. Så, tack vare? på grund av? ett återbud i all fall, så fick jag en plötslig tid nästa vecka.

Mina förberedelser på att det skulle ske i Februari - Mars någon gång var inte till någon hjälp idag när telefonen ringde och frågan ställdes.

Anna kom till min räddning. Vi satt på hennes kontor och tittade på klipp på youtube. Hon värmde maten så jag slapp visa mig i lunchrummet med "söndergråtet" smink. Frågor eller undrande blickar var inte så välkommet precis då.

Tack Emma för ditt stöd via sms.

Tack Linnéa för att du fångade upp mig i korridoren.

Tack älskade Ch för att du finns vid min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar