tisdag 22 januari 2013

Äntligen.. lite ljus.

Jag lyste, ville skutta ut. Samtidigt inombords kändes det nervöst och oroligt.. Jag som är så rädd för krediter och lån, har nu precis tillsammans med Ch tagit ett rejält lån för att renovera klart lägenheten. Vi ställde oss själva frågan, antingen flyttar vi eller så gör vi en total renovering av lägenheten. Det blev de senare alternativet! Så.. redan beställt första paketet.

Första beställningen blev ifrån Skånskabyggvaror. Garderoberna, och duschväggen. :)

Nästa blir nog ifrån bygghemma. Sen måste vi ta oss till Byggmax, IKEA och Colorama. En beställning av en fotovägg skall göras och lite "el"-produkter, med det menar jag typ eluttag och sånt. Så spännande.






Som det ser ut så skall badrumsrenoveringen dra igång om två veckor ungefär. I samband med de ska sovrummet börjas med. Så får försöka få hit pappa och svärfar typ nästa helg (inte den som kommer utan där efter..)



Ska bli så jäkla skoj att komma igång. Få något annat att tänka på. Så mitt i all röra så fick jag lite ljus i vardagen. En anledning att tänka på något annat. Dock bråkar lite feber med mig... Blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar