söndag 20 januari 2013

Helg.

Känner mig som 90-åriga Agda. Kan inte sitta, kan inte ligga, allt gör bara ont. Vill bara sova, sova och sova.

Tjugo i fyra väckte älsklingen mig och sträckte över en påse ifrån Gamestop. Han hade så sött varit och köpt Madagaskar 3 till mig. Och trots att han är mer av en "pang pang" kille så spelar han tålmodigt med mig. ;)

Jag är så grymt barnslig när de kommer till tv-spel. Toy Story 3, Ice Age och nu Madagaskar.

Basli följer min minsta vink. Låg bredvid mig i sängen och höll ögonen på mig medan jag sov. Blängde surt på Ch när han väckte mig och vaktade mig när jag klev upp. Älskade hund..

Igår hade jag världens mysigaste kväll med Anna. Hon plockade upp mig här hemma, vi åkte till ICA city och handlade. Hon övertog kommandot i köket och gjorde "Flygande Jakob". Sen till efterrätt blev de frukt i smält choklad. Ursch va syyyyytligt gott!

Jag var till och med vaken fram till 2. Wow! Längsta jag varit vaken är typ tio.

Nu ska vi äta fet mat. Fett bra! :P

Imorgon jobb. Sedan ledig två dagar....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar