fredag 23 januari 2015

Minneslunden.. del 7

2010 började jag plugga till ekonomiassistent. 2011 tog jag examen. Där trodde jag att mina studier skulle sluta. Men tack vare en underbar lärare så valde jag att plugga ett år med inriktning personal och administration. Jag älskade det året. Lärde mig mycket om mig själv. Men mittemellan dessa året, med andra ord tillbaka till min examen 2011 så tog mina vänner Robin och Elina med mig till Göteborg för att fira. Vi skulle bo på hotell, gå på spa och äta god mat. :-)  Mathias var med på tåget, eller ja, bilen. Elinas sambo. Robin och jag plockade upp dem i Partille sen bar det av till Sveriges baksida, skojar bara, Göteborg. ;-)

Vi inhandla champagne på bolaget i femman huset. Sedan blev det spa med både skratt och lite lek. Dusch, finkläderna på och lite god mat på hotellets egna restaurang. En kväll där vi prövade på en hel del olika drinkar och umgicks tills in på småtimmarna. Hotellfrukosten var fantastisk!

Här är lite kort ifrån den trippen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar