lördag 17 januari 2015

Minneslunden.. del 1

När man kollar på gamla kort så är det lätt att känslorna flyger runt som vilda svalor i kroppen. Det kan både vara bra och dåliga minnen som man länge glömt eller helt enkelt raderat ur huvudet.

De närmaste dagarna tänker jag faktiskt dela med mig av massa gamla kort. Blandat huller om buller, ingen vidare ordning utan som de kommer helt enkelt. :-) Många personer har kommit och gått igenom livet. Men vissa kom för att stanna. Jag älskar er alla från djupet av mitt hjärta. Av respekt för vissa personer har jag valt att inte ha med dem i minneslunden, men de betyder minst lika mycket för det.

Studenten. En lycka av både glädje sorg och stolthet.


Balen... Prinsessan Piggelin. 


Hittade till och med ett kort från den dag jag var och prövade balklänningar hos "Isabellas".


Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar