fredag 30 januari 2015

Minneslunden.. del 12

God morgon! Det är fredag.. Idag ska min kära lilla mor komma och stanna över natt hos mig. Visst låter det konstigt? Lite kanske.. Och med tanke på att hon ska göra det tänkte jag bjuda på lite mamma och Kajsan bilder (igen..) Börjar med en bild på min mor som jag alltid tyckt mycket om.

Denna togs i en studio, såklart. :-) 

Fortsätter med lite kort som faktiskt min vän Robin tagit på mig och mamma vid Gunbofallet. Det är några år sen nu men det är faktiskt väldigt fina kort. Robin är en väldigt duktig fotograf, det var ju han som tog korten på mamma och Kaj när de gifta sig. 


Och till sist några blandade kort från Varberg, semestertider. Mamma i sina mc-kläder och Kaj såklart. Men även från stranden i Espevik, från i somras faktiskt. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar