onsdag 28 januari 2015

Minneslunden.. del 11

I barndomen/tonåren så spenderade jag väldigt mycket tid med min lillasyster, Bellziuz tellrimetriuz som jag kallade henne. ;-) Dag in och dag ut var vi i stallet tillsammans bland annat. Men vi hittade på en hel del annat också, såklart. Så tänkte börja inlägget med att dela med mig av kort på Bella och mig. Jag är glad att jag fått se denna vackra tös växa upp till en vacker och självständig kvinna. Så håll till godo och varsågoda!

En annan person som vann mitt hjärta, tog mig med storm och som jag numera har virat några varv med mina stora "vingar" runt är Emma. Mycket kan man säga om denna dam, men en sak är säker, jag vet att vi kommer vara vänner resten av livet. Tillsammans har vi kämpat oss igenom många motgångar och njutit och hurrat över medgångarna. Hon är som en lillasyster, bästa vän, psykolog, liksom allt i ett. <3 Och så mycket tokigt vi hittat på, och så skoj vi haft. ;-)  Samlade ihop en del minnen, foton, och här har ni det lilla kollaget.. (Och tack Emma än en gång för att du ordagrant trillade in mitt kök för några år sen..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar