söndag 21 september 2014

En vanlig söndag.

God morgon! Ännu en söndag vaknar.. Tvättstugan idag, som alltid. Söndagar är tvätt och städ-dag på tredje våningen. För tillfället är det lite komplicerat att städa med tanke på att allt är huller om buller här hemma. "Renoverar" hallen, vilket betyder att vi äntligen har målat väggarna och dörrfoder snart kan hoppa upp. Lite, eller nej, väldigt trött på röran som det innebär att renovera. Längtar tills allt, verkligen allt är klart. Nästa projekt är väl att bestämma diskbänk, som jag har haft allvarliga problem att välja. :-)

Imorgon är det måndag som brukar betyda jobb. Dessvärre ser det inte ut så för morgondagen. Ett avstämningsmöte med Försäkringskassan, läkaren min och mina chefer är inbokat istället. Så för att orka detta kommer jag inte gå till jobbet imorgon. Tur det, för här ligger jag i soffan med feber, mer värk än vanligt och illamående som hopar sig i halsen. Blä! Tror illamåendet är värre än vanligt på grund av en enorm oro och stress inför mötet imorgon. Så imorgon kommer jag kunna sluta prata i gåtor och berätta vad som komma ska.

Söndag i all ära.. Idag tänker jag inte göra många knop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar