tisdag 12 november 2013

Om jag inte har dig..

Vissa människor lever för lyckan, bara för berömmelse, för makten eller bara för att spela spelet. Vissa människor tror att de fysiska sakerna definierar vad som finns inom. Och visst, jag var är förut, och det livet är bara tråkigt, så fullt av ytlighet. Vissa människor vill ha allt, men jag vill inte ha någonting alls om jag inte har dig älskling.. Vissa människor vill ha diamantringar, vill bara ha allt, men allting betyder ingenting om jag inte har dig. 

Vissa människor söker efter en fontän som lovar en evig ungdom. Vissa människor behöver minst tre dussin rosor och det är det enda sättet att bevisa att du älskar dem. Ge mig världen på ett silverfat, och vad skulle det vara, eller betyda, om jag inte har någon att dela det med, ingen som verkligen bryr sig om mig. Vissa människor vill ha allt, men jag vill inte ha någonting alls om jag har inte har dig älskling. Om jag inte har dig här med mig, om du inte fanns vid min sida, skulle ingenting i den här vida världen betyder någonting alls. Om jag inte har dig älskling så skulle jag inte vilja ha någonting alls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar