tisdag 12 november 2013

Grattis Lucas, min Lucas.


Det finns en kille vid namn Lucas. Ett riktigt busfrö med mycket energi.
Alltid något på gång, men den här killen, han är aldrig aldrig elak.
Han är världens omtänksammaste storebror och värnar
om sin familj trots att den här killen bara är 5 år gammal idag.
Hans skratt känns i magen, hans vackra ögon är som två
brunnar som man vill hoppa ner i för att ta reda på vad som
finns där inne.

Jag kommer aldrig glömma när jag träffade Emma och Lucas första gången.
Den dagen fick jag in två personer i mitt liv som jag aldrig vill släppa.
Detta är tredje födelsedagen med Lucas som jag får ta del av.
Idag är han 5 år gammal, en stor kille.

Lucas, gudmor älskar dig djupt av hela sitt hjärta.
Vad du än behöver så finns jag här för dig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar