fredag 3 maj 2013

The United & Seat Leon.. ;-)

Lycka. Äntligen! Det går bra för en gångs skull. En lösning, en öppning i den här röran som uppstått kring byte av bil. Men nu, idag, ska vi äntligen hämta ut pärlan. Jag har packat skor så jag kan köra hem. Ch vill garanterat sitta och pilla på den lilla touch skärmen (som jag tycker är fullkomligt onödig). Men Ch "diggar" de. Och det betyder att fröken blivande Backlund kan köra. Nu hoppas vi på att den här bilen inte kommer börja krångla för då ger jag upp, då kastar jag in handduken, det vill säga körkortet. Mina nerver klarar det inte. Barnlig? Ja, verkligen. Men verkligen ALLA bilar jag ägt har hittat på något som gör att jag blir orolig för minsta lilla ljud. Så nej. Nu får det vara bra! Punkt slut.

Igår var jag på grymt dåligt humör på eftermiddagen. Blev så jäkla trött på människor som är negativa och bara ser allt svart eller grått. Jag vet att det låter hemskt. Men det är skillnad på att behöva prata om saker som är jobbiga och negativa, än att prata negativt, och bara se mörker. Jag orkar helt enkelt inte med det. Försök se saker och ting positivt istället. Le emot världen och försök hoppas på det bästa även om det är svårt. Man måste få klaga, tycka saker är jobbiga och så vidare. Självklart. Men va i hela friden?! När blev världen så himla tragisk, har jag missat något det sista halvåret? Vore tacksam för information i så fall.

I alla fall. En irriterad Mimmi betyder egentligen att jag ska gå undan och undvika att prata. Bara slappna av och försvinna in i min bubbla, och det var precis vad jag gjorde. Då hittade jag dessa killarna.

Kanske inget nytt. Men jag har inte hört talas om dem. En svensk, en italienare, en tysk, en norsk och sen tror jag det är en kille ifrån Estland eller hur det var. Minnet är kort men bra som sagt..

Låten "Marry me" med Bruno Mars har blivit en favorit i slutet, och när jag sökte på Youtube för att lyssna på den så dök dessa upp i stället. I'm love!


Tror ni att man kan få dem att komma och spela på mitt bröllop? Det låter väldigt gratis! The United. Nya flickförälskelsen? Tonnårsflickan i mig är lite små kär i dem i alla fall. ;-) haha.

På tal om annat, igår var jag lite skakig, och när bar in te till mitt kontor för att ha "morgonmöte" med Anna så skakade jag till precis när jag skulle ställa ner muggarna med kokhett vatten, får det över båda händerna. Det vill säga, jag brände mig rätt rejält. Igår var jag lite om i händerna, fick ett litet sår? på ena fingret och idag är jag jätte öm i händerna, de är torra och typ lite rödflammiga. Känns sådär kul..

Men va tusan! Vi ska hämta den nya bilen idag, sälja den gamla och får mer än vad det var tänkt ifrån början på grund av att vi fått sålt den privat. Tummen upp.

Bjuder på en låt/video till med grabbarna. Good time. En låt som gör att man gungar med lite. :)



Ha en trevlig fredag, och en underbar helg. Puss och kram till er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar