lördag 4 maj 2013

Panduro.. Bröllopsplanering!

Ja, här vänder vi upp och ner på tillvaron. Rätt ordentligt. Först renoverar vi lägenheten, sen bokar vi kyrka och beställer ny bil. Villa, volvo och barn och bröllop. Nej, Seat, vovve och bostadsrätt, och bröllop. Man ska inte vara för mycket Svensson. ;-)

När jag igår satt och skulle kolla vart i Göteborg som Panduro ligger så fick jag ett väldigt super glatt och överraskande besked. Panduro har öppnat på nytt, den 26 April, i Borås. På Österlånggatan. Tack gode gud för att jag slipper tvinga med mig Christopher dit. :-) Det är verkligen helt underbart skönt att ha en fästman som faktiskt vill delta i bröllopsplaneringen. Inte en enda liten grej behöver jag besluta om själv. Och jag som hade inbillat mig att allt små pill skulle läggas på mitt bord. Så helt enkelt, idag blir det "fönstershopping" för tema. Med andra ord för pysslet med inbjudningskort, bröllopsprogram, ;-) skoj skoj. Kanske kan få med honom in i Smycka eller Idéguld för lite drömmar om ringar också, och floristen med? Haha. Skall nog inte överdriva. :-P

Men lite bröllopssnack, jo då, det skall det allt bli idag. :-)

Bjuder på en bild av den nya bilen idag med. Ett härligt kort sen igår när vi kommit hem efter lite grillning hos svärföräldrarna. Häftig känsla. Vår nya vita bit. Min dröm. En vit bil!! Drömmarna bara blir sanna en efter en. Och väldigt mycket de två senaste åren, vad hade jag gjort utan min underbara Christopher. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar