torsdag 29 mars 2012

Tandläkare!

Vaknade med slem i halsen. Ursch! Får inte gå och bli sjuk. Inte innan helgen i alla fall. Sen får det bryta ut hur mycket det vill..
Igår var mamma här på besök. Vi var ute en sväng med Basli och sen satt vid datorn och jag visade henne hur google translate fungerar, både på datorn och telefonen.
Idag slutar jag en timme tidigare. Har en tand som krånglar så ska till lilla Fritsla för att kolla upp detta. Gillar inte tandläkaren, men har ingen tandläkare skräck som tur är. Så min snälla mamma ska åka upp till Basli efter sitt jobb. Eftersom Ch också ska till Mark en sväng idag. Vill inte att han ska va själv för mycket..
Imorgon ska vi avtacka Andreas, min företrädare, med att äta lite lunch på Brasseriet. Hoppas på att mina skor har kommit tills dess så jag slipper springa runt i högklackat. Inte riktigt van längre.. :/
Ha de så bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar