torsdag 8 mars 2012

Klagande!

Man skulle kunna tro att jag är skottskadad. Jag haltar på hela vänster sida. Ryggen, axeln och benet på vänster sida är inte på min sida. Smärtan är knappt outhärdlig.. Ena stunden sprutar tårarna nästa ligger jag helt utmattad och finner varken ord eller tankar.

Ringde 1177 och hon jag talade med bad mig försöka röra på mig? men inte anstränga mig för mycket..? Och om de inte blir bättre snarast bör jag ta kontakt med vårdcentralen.. Mmhmm!

Febern för den delen vägrar också släppa taget om mig. Hur i hela friden kommer det sig att jag alltid åker på sjukdomarna i från h*lvetet?! Otur? Dubbla det med 10.

Nej, nu får det va slut på klagandet. Ska försöka prata med min sambo om firandet inför min kommande examen. Om det går få kontakt med honom. Han sitter med hörlurar i öronen och kollar på någon konsert på youtube. Sociala klubben! :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar