fredag 2 mars 2012

Sooooool, sol, underbara sol.

Solen skiner ute! Och jag sitter inne och pluggar.. Grattis Mimsan.

Ch ligger jätte sjuk och hostar och kräks om vartannat. Jag håller tummarna för att komma undan. Jag har ABSOLUT inte tid med att bli sjuk just nu. Det har väl man aldrig. Men inte nu, inte nu. Ber snällt.

Varit hos terapeuten idag. Det var behövligt och väldigt bra. Kunde rensa tankarna lite och få ner båda fötterna på jorden, för ett tag igen. Fick en del analyser bekräftade på sätt och vis. Det var minst sagt skönt.

Ska tillbaka till jobbet igen i eftermiddag för ett annat slags besök. :)

Kanske ska sätta mig på balkongen och plugga idag? När solen kommit runt hörnet vill säga för nu är det skuggigt och kallt. Bara älskar att våren är på väg. Lite sol kan göra underverk vill jag lova.

Njut av vädret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar