tisdag 20 mars 2012

Andra dagen på nya jobbet. Först gick bra. Somnade som en stock efter all information. Sitter på mitt blivande kontor. Känns rätt stort att säga så. I fredags var jag student och nu har jag ett jobb. Här går det undan serru! ;)

Vet egentligen inte om jag hunnit med i svängarna..

Det känns nästan som om jag skulle varit mamma ledig. Hjärtat brister och blöder öppet en liten stund nu på morgonen när jag lämnar min lilla bebis Basli hemma, två stora bruna ögon kollar oförstående innan jag kliver ut igenom dörren.

Firandet i helgen var en succé, både gamla och nya vänner deltog i festligheterna. Härligt! Barndomsvännen Andreas, alias Rosie, dock upp tillsammans med sin flickvän Frida. Becca, underbara söta lilla Becca kom. Saknar den gamla goda tiden när vi sågs varje dag.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar