söndag 11 mars 2012

Äkta kärlek!

Den bästa känslan jag vet är att vakna upp bredvid någon jag älskar av hela mitt hjärta. Min pojkvän, sambo och fästman är det bästa som hänt mig. Jag älskar honom så oändligt mycket att kärleken jag känner går inte beskriva med ord. Han betyder allt för mig!

Det bästa med Ch är att ett enda ögonkast ifrån honom kan lyfta mig ovanför molnen.

Visst är alla dagar inte en dans på rosor. Men vem har sagt att kärlek är lätt.

Jag vet ändå alltid att han finns där, han är den jag kan lita på i vått och torrt, och det är en av många anledningar varför jag älskar honom.

Det finns ingen som jag kan va så ärlig emot, det är ingen som kan få mig att känna som han får mig att göra.

Helt enkelt, kärlek så som den ska va. Äkta, ren och för evigt.

Han är min andra hälft. Och äger hela mitt hjärta! <3 tack för att du finns älskling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar