torsdag 8 mars 2012

Bilddagboken!?

Från ingenstans kom jag ihåg en viss "bilddagboken" tidigare idag. Kan ha något med att ha göra en bild som dök upp på google när Robin satt vid tangentbordet.

Senare när jag låg i sängen med datorn kom jag på idén att logga in på mitt gamla konto. Det fanns bilder som jag knappt kom ihåg. Och sen en hel jäkla massa bilder jag helst vill glömma. En tid i mitt liv där jag lät någon förändra mig. Jag var inte jag, jag blev någon som jag inte vill kännas vid om jag ska va ärlig.

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden?!

Jag hittade bilder på min Backie. Min älskade vän som nu jagar, hm, troligen bollar på ängarna i himlen. Världens vackraste och mysigaste Backie. Längtar ännu mer efter att skaffa en liten kompis till Basli när jag minns tillbaka tiden med de tre familjemedlemmarna Backie, Koda och Tindra. Tre hundar som dök in i mitt liv lika plötsligt som de försvann. Önskar att Basli hade en vovve vän som han kunde busa med. En dag så blir det förhoppningsvis så.

Men tillbaka till bilddagboken. Helt ärligt funderar jag på att ta bort den helt. Dock finns de väl en och annan bild som jag kanske vill spara.

Bilddagboken? Det är väl typ 100 år sen det var populärt. Finns det verkligen folk som fortfarande använder de?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar