onsdag 7 augusti 2013

Tiden som gått..

En dag av smärta. Ryggen är fruktansvärd. Jag kan varken sitta, ligga, gå eller något. Det bara gör för ont, mer än ont. Jag vill inget annat än somna och vakna, hoppas på en bättre dag imorgon. Men för omväxling försökte lägga fokus på något. Jag la den faktiskt på att kika på mina gamla bloggar. Läsa, le, få lite tårar i ögonen. Sen jag började på "blogspot", 2007, så har jag hunnit med massor. Ja, bara gud vet hur jag tänkt vissa gånger. Skrämmande hur naiv jag har varit. Hur jag alltid trott det bästa om folk, hur besviken jag blivit om och om igen. Sårad och körd i botten. Men ändå har jag tagit mig upp på andra sidan! Jag är stark. Väldigt stark. Trots att jag vet de så känner jag mig liten, svag och ensam, trots att jag har så många omkring mig som kämpar tillsammans med mig. Som du förstår är det ingen bra dag idag.

Min mor var här på besök innan, hon kom efter jobbet. När hon var här fick jag lite energi. Jag delade med mig av många av mina favoritsidor på nätet. Tipsade och visade. Tror jag gav henne en herrans massa att kika på. :-) Tänkte att jag kunde bjuda på några här. Så varsågod, här kommer lite kul länkar med allt ifrån inredning till smycken och så vidare.

Poshpooches - en sida med hundkläder och tillbehör som verkligen har alldeles för mycket "vill ha"-saker. Doggie - även detta en hundsida med kläder och så vidare. Även denna LIVSFARLIG! ;-) Fridasgard - hemsida med inredning, letar man efter något "annorlunda" så är detta sidan. Mysigahem - är just vad det den heter, har inredning för "mysiga" hem. Partsofsweden - "pimpa" dina IKEA möbler. Förvara - sidan med all typ av förvaring. Allt för den som vill ha en glasburk till en kul anslagstavla. En riktig favorit för mig. :-)

Så.. Där har vi några sidor som jag rekommenderar att man skulle kolla in. Finns nog något för alla. Nu är det de sista dagarna på semester. Tvätten skall skötas imorgon, ska hälsa på Emma och barnen, fira Emelie som fyller 18 år. Fredag blir det mer kalas, söta lilla Erik blir 1 år. Lördag? Som det ser ut med tanke på de andra dagarnas aktiviteter ligger jag till sängs.. Måndag skall jag vara pigg och energirik. Jag har ju smygkikat på mailen och vet att första veckan är fullspäckad när jag är tillbaka på kontorsstolen. Så, sängen hägrar. Basli följer nog villigt med, sova är ju nästan det enda han gjort sen vi kom hem ifrån kusten.. Skumma lilla bus vovve! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar