tisdag 13 augusti 2013

Om en stor våg skulle falla..

Så nyligen, jag undrat.. Vem kommer att vara där för att ta min plats, när jag är borta? Behöver du någon. Någon som kan tända ljuset över skuggorna i ditt ansikte? Om en stor våg skulle falla och falla över oss alla. Sedan mellan sand och sten, kan du göra det på egen hand? Om jag kunde så skulle jag, jag går vart än du ska gå. Högt upp eller långt ner, ska jag gå vart du ska gå. Och kanske kommer jag ta på reda på ett sätt att ge det tillbaka, en dag. För att titta på dig, för att guida dig genom den mörkaste av dina dagar. Om en stor våg ska falla och falla över oss alla, så hoppas jag att det finns någon där ute som kan ta mig tillbaka till dig.

Spring iväg med mitt hjärta, spring iväg med mitt hopp, spring iväg med min kärlek. Jag vet nu, bara riktigt hur, mitt liv och kärlek kan fortfarande finnas kvar, i ditt hjärta, i ditt sinne, ska jag stanna kvar hos dig hela tiden. Om jag kunde vrida tillbaka tiden, ska jag åka vart du än är. Om jag kunde göra dig min, ska jag åka vart du än ska. Jag går vart du än ska gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar