måndag 20 februari 2012

Stressad..

Jag känner verkligen av att jag inte ska till terapeuten den här veckan. Nästa besök är inte för än den 2 Mars. :(

Mitt i alltihop så håller jag på att bli sjuk. Känner mig febrig och har jätte ont i huvudet. Men det är jag nog inte ensam om. Det är ju inte influensa tider för inte liksom.

Basli och Ch sussar gott och jag små kikar på Big Brother. Egentligen är det de värsta jag vet.. Men ibland kan det va skönt att gotta sig i hur dumma människor kan va. Det mest komiska i år är ju den gravida kvinnan, som nu tydligen har visat sig vara en ren bluff.. Hon har redan klivit ut ur huset!?

Det verkligen VRÄKER ner snö ute. Hysteriskt! Och jag som var så glad när det började regna häromdagen. Attans också! Jag som ville bli av med den vita skiten.

Jaja, ska kika lite klänningar. Till sommaren ska kusin vitamin gifta sig och då får man ju faktiskt unna sig en NY klänning. :)

Nej, tack för mig och god natt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar