lördag 25 februari 2012

Oskulden hos frisören..

Idag blir min älskling av med sin oskuld hos frisören. :) första gången han klipper sig hos en frisör. Spännande! Jag är glad att det är Jessie på Studio Ekberg som gör de. Jag vet att han kommer bli nöjd..

Först var det min tur och som vanligt känner jag mig som en helt ny människa när hon har tagit till saxen. Blev lite lugg igen och lätta upp mitt tunga hår. Super duper nöjd som vanligt! :)

Nu sitter jag spänd och ser på medan Ch blir snygg, eller ja snyggare. ;)

Basli är hos Robin medan vi är ute på äventyr. Han kommer inte så långt eftersom vi var tvungna att låna hans bil. Min lilla Penny (bilen) tyckte att de va dags att bråka igen.. Ljuddämparen som damp i marken! Ursch.. Så imorgon får vi försöka få ut den till pappa som får laga pärlan.

Tur att man har pappa! Och en underbar sådan..

Ska försöka storhandla på City Gross när vi är klara här också. Kan behövas, kyl och frys är handla tomma. Sen blir jag ensam. Ch ska jobba kväll/natt. Så jag tänkte unna mig ett glas vin, lite skräckfilm och frusen mango. Mitt favorit godis! :)

Ha en underbar lördag i vår vädret! Klä er varmt de blåser iskallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar