söndag 19 februari 2012

Förlust igen..

Idag har det verkligen varit söndag. Morgonen gick i lugnets tecken och så förblev det hela dagen. Vid lunch tid bestämde vi oss för att ta bilen och hyra lite film, inhandla Bingolotter och unna oss lite godis.

Efter halva första filmen bröt jag ihop. Om man vill se en riktigt tung film kan jag rekommendera "Trust". Inget för känsliga tittare! Dock är det ingen äcklig film på något vis, utan som sagt tung och väldigt jobbig..

Vi tog oss en mysig dusch, lagade lite mat, Robin kom in och efter att inte ha vunnit någonting på Bingolotto idag heller, så tittar pojkarna nu på "Kontoret", den där nya serien på fyran om han Ove ifrån Solsidan.

Imorgon ska jag till dietisten igen. Inte speciellt sugen på det här besöket och oroar mig redan över att det inte blir något möte med terapeuten den här veckan. :/

Hoppas på en bra vecka! Sista veckan som jag är sjukskriven också. Får la se vad som händer sen..

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar