tisdag 28 februari 2012

Min drömbil..

Igår var jag och Ch ute och handlade lite smått och gott. När vi parkerade bilen stod det en bil på parkeringen som vann all min uppmärksamhet. Loggan på bilen var en "bock" som jag uttryckte mig och jag försökte diskret kolla vilket märke det var. Men självklart satt det någon i bilen så det blev lite pinsamt. Oturligt nog såg jag aldrig märket och när vi kom ut var den borta. Jag kunde verkligen inte släppa det..

Så ikväll satte jag mig ner och klickade in på google. Sökte på bilmärken och hittade en bild med en massa olika loggor och där var det. Komiskt nog var det en Dodge. Jag klickade vidare till blocket för att se om jag kunde hitta en likadan bil. Jag är helt besatt. Så sjukt snygg. :)

Min nya drömbil:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar