söndag 26 februari 2012

16 Mars 2012 börjar närma sig..

Lyckats få in båda inlämningarna och tackar gud för det just nu. Skolan är från och till en riktig pina. Men det hjälper att ha i bakhuvudet att det inte ens är en månad kvar tills jag är klar.. helt underbart! 16 Mars 2012 är jag helt klar med mina studier och jag ska ge mig ut i arbetslivet igen. Både spännande och nervöst.

Ch har gått och lagt sen lite mer än en timme sen. Jag har suttit och fördrivit tiden med att ändra bloggheadern. Försöker bli trött men det funkar inte så bra. Börjar mest bli väldigt hungrig!? En skål flingor kanske..

Basli har krupit upp bredvid mig och "puffar" på mig med jämna mellanrum. Tar det som om han tycker att jag är jobbig som inte gått och lagt mig i sängen så han kan få gotta ner sig under täcket. En riktig "mammagris" är han. Måste ha koll på vart matte är 24/7.

Bilen är lagad, räkningarna betalda, storhandlingen avklarad, hmm. undra vad ödet har planerat för mig i veckan som kommer? Kanske borde börja på hemsidan som vi ska göra som "slutprojekt" i en av kurserna. Jag gillar ju att pilla med sånt så kanske vore ett bra sätt att fördriva min tid och inte tänka för mycket. Gårdagen bjöd av alldeles för mycket tänkande. Så jag somnade helt ärligt med min lila elefant i handen, Henry, som jag fått av min kära barndomsvän Becca Bus en gång i tiden. När Ch kom hem bytte jag ut Henry emot honom och gottade ner mig vid hans sida. Det är konstigt att man kan bli osäker på något man egentligen innerst inne vet att man kan vara säker på. Förvirrande? Ja, det är nog just de..

En skål flingor var det ja.. God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar