onsdag 22 februari 2012

Sömnlös..

Helt underbart verkligen... Klockan är snart 2 och jag kan verkligen inte varva ner och somna. Allt snurrar innanför pannbenet, och då menar jag verkligen ALLT!

Kom bland annat in på min och vännen Robins tur till Skåne som slutade i att vi kom hem med en chokladfärgad chihuahua, eller ja, det var va vid trodde då i alla fall. Och fram för allt hur skönt det är att veta att man troligen har räddat i varje fall en liten vovve ifrån klorna på en galen kvinna som ansåg att det är helt okej att låta hundarna kissa och bajsa inomhus..

När vi köpte Basli så visste han först och främst inte vad han hette, han var som sagt inte rumsren, han kunde inte gå i koppel.. Listan kan göras lååång! Visst kände jag lite rädsla för vad jag gett mig in på, men jag har ALDRIG någonsin ångrat mig. Den lilla vovven är mitt absolut bästa beslut och köp någonsin!

Nog babblat om det.. Kanske ska ta mig en kopp lugnande te och försöka en sista gång varva ner. Jag vill sova!

John Blund, komsi komsi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar