söndag 1 mars 2015

333..

Mitt hjärta stannade, samtidigt som det slog volter för några minuter sedan. Loggade in på bloggen för att börja skriva om något som irriterat mig länge. Men blicken fastnade. Jag började skratta hysteriskt. 333 unika IP-adresser har klickat in på mitt inlägg om Anders studio och vernissagen. Vilket för mig är otroligt. Måste säga att jag känner mig lite löjligt stolt. :-)  Inlägget om AG3 är kanske ett av de bättre jag skrivit på länge så det värmer från tårna till hårbotten att det verkar vara så uppskattat. :-) Tack Anders för att även du delade inlägget på din egen Facebook, vilket kan vara anledningen till antalet läsare.


Tack vare detta tänker jag låta bli att skriva om irritationen jag känt över hatiska personer. ;-) Nu blev plötsligt den här söndagen mycket bättre. Löjligt men sant. Räknar inte med att 333 personer ska läsa min blogg i fortsättningen, MEN, jag kanske fångat någon mer som kan uppmärksamma mig, sjukdomen jag lever med och människorna runt omkring mig.

En kamp, ett liv, ett öde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar