tisdag 19 augusti 2014

Sova? Mer?

Tänk om den när förbaskade förkylningen skulle kunna tänka sig att bryta ut någon gång. Det är frustrerande att ha den lurandes bakom hörnet. Likadant varje gång! Först ska den bråka med mig i några dagar för att sedan slå ner mig med full kraft. PANG!

Jag blir chockad över hur mycket jag faktiskt kan sova nu för tiden. Natten mellan lördag - söndag, sov nästintill hela natten utan avbrott, förutom den vanliga vakna timmen vid 4-5 tiden. Sov mestadels under söndagen, inte många vakna timmar. Sen fortsatte man att sova söndag - måndag men ändå vaknar man helt slut.. Försöker jobba, men efter två timmar knappt fick jag ge upp och ta mig hem. Somnade som en stock direkt. Knappt vaken innan klockan slog 14. En dusch kanske skulle hjälpa? Ja, för en stund i alla fall.. Måndag - tisdag? Jo då, jag har sovit oavbrutet igen, vaknade knappt av att klockan ringde. Tillbaka på jobbet idag. Kanske går bättre idag? You never know.. Dock känner jag tröttheten som börjar lamslå mig igen. Visst, jag vet att en infektion i kroppen brukar ställa till det för mig, men det här är väl att ta i? Hur kan jag fortfarande vara trött? Omöjligt.

Så idag kämpar jag med att hålla mig vid vaket tillstånd, kommer förmodligen somna när jag kommer hem.

Imorgon är det visning på huset, DE huset, som jag har så höga förväntningar på. Tänk om det är drömmen? Vore det inte fantastiskt! Håll tummarna hårt. Skulle verkligen behöva lite positiv energi. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar