lördag 16 augusti 2014

En vän.

Jag har en dröm, och du är där. Högt ovanför molnen, regnet faller men det rör aldrig dig, du är för högt upp. Inga mer problem. Inga fler rädslor. Du har fått dem att försvinna. Sorg försökte stjäla showen, men nu känns det som för många år sen. Och jag kommer vara med dig varje steg. Jag hittade en vän i dig, och jag kommer alltid hålla dig nära, för alltid.

Kom och flyg med mig! In i en fantasi där du kan vara vem du än vill va. Kom och flyg med mig. Vi kan flyga hela dagen. Visa mig hela världen genom dina ögon. Berätta hur framtiden kommer att se ut. Du och jag kan måla den precis som vi vill. Och jag kommer tro varje ord du säger. För jag har en vän i dig och vi kommer alltid att hålla ihop.

Jag fann en vän i dig när jag som mest behövde en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar