måndag 21 maj 2012

Måndagen avklarad!

Då vart de måndag igen. Dagen sprang iväg i världens fart. Kollade på klockan vid 12.30, helt plötsligt vart de fika?! Sen var hon helt plötsligt 16.00 och mina underbara pojkar stod utanför och väntade på mig.

En något energisk Basli. Som vanligt! Men vad hade jag gjort utan honom.

Blir bara en snabb sväng här hemma. Byta till platta skor och en go tröja. Sen ska JAG köra bil till Knalleland för att möta upp stora syster och lille Anton. Medan hon shoppar ska jag pussa på min söte lilla systerson i massor. :)

Känns som om de blir läggdags tidigt idag. Lite oro som ligger i kroppen. Vissa saker är för tidiga, andra försena. Fattar noll.. Bara att vänta och se helt enkelt. Finns inte mycket annat att göra.

Längtar efter löningen. Ska bli underbart att få den första hela lönen. Jäjj!

Hoppas din start på veckan har varit lika bra som min. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar