fredag 11 maj 2012

Jeans-problem..

Efter många vändor och jobbiga dagar så har jag äntligen införskaffat mig en par nya jeans. Helt fullkomligt omöjligt. Förstår verkligen inte hur andra gör de!? Jeans är nog det värsta som finns..

Prövat alla gamla favorit, allt ifrån G-star till Gina Tricot&Hm jeans.. Men antingen har de varit för stora, och som sagt, till mitt stora problem, för små...

Tidigare har jag handlat lite tröjor och sånt ifrån en sida som heter bestseller men aldrig egentligen hittat några snygga jeans. Bland annat har den sidan only, vero moda och pieces. :) helt kalas att man kan beställa ifrån deras orginal hemsidor fast på ett och samma ställe.

I yngre dagar lånade jag ett par object-jeans av min lillasyster. En baggyvariant som var knälånga. Visste faktiskt inte att de gjorde jeans i alla dess former. Men där, där fanns dom, ett par helt vanliga jeans. Inga fula fickor, min storlek fanns (dock fel längd, men strunt samma liksom!). Så klickade hem dem. Vågade inte pröva dem igår när jag fick hem paketet. Rädd för ännu en jobbig stund med min rädsla. I morse tog jag däremot mig tiden till att hoppa i dem när jag stod och gjorde mig i ordning. Kände mig på gott humör och chansade. En bra morgon.. Jeansen satt helt underbart. Bekväma. Mjuka. JUST LOVE THEM!!!

Så tillsvidare är jeansproblemet löst. Jäjj! :)


UP-C Kelly, Red NOOS Jeans ifrån Object. 900 :- på Bestseller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar