söndag 20 maj 2012

Blocket-fynd!! :)

Efter en händelserik helg har jag krupit ihop i fåtöljen för att varva ner två sekunder innan det är dags för nästa projekt. Huvudet påminner mig om jag faktiskt är lite halvkrasslig och inte borde leka flytt-gubbe eller städtant. Men hur kan man låta bli?!

Igår när jag som vanligt satt med blocket öppet dök en ny annons upp. Där fanns flertal saker som vi letat efter. Snabbt som attan satte jag fingrarna i spinn och slängde iväg ett sms.

Idag kan jag njuta av två bokhyllor och en sängram. Klockan är halv 4 en söndag och jag längtar som en galning till att få gå och lägga mig.. ;)

Städningen avklarad. Tvätten ren.. Helt enkelt en vanlig söndag för vår del.

Bara en sak kvar innan jag faktiskt tänker krypa ner i myskläder och förbereda mig för en ny härlig vecka på jobbet. Handla mat.. Laga mat.. Suck!

Hoppas ni haft en underbar helg! Det har jag! Kram på er!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar