fredag 6 april 2012

Långfredag..

Jag vet inte varför men rastlösheten har varit ett faktum idag. Det har krupit i kroppen. Irritationen har legat som en spänd tråd runt omkring mig. Jag har känt mig frustrerad. Tror jag saknar min nya rutin. Min nya syssla. Mitt jobb helt enkelt. Jag trivs verkligen. Jag simmar som fisken i vattnet och njuter till tusen, både med och motströms.

Jag har så mycket i huvudet idag. Jag saknar en viss person som inte längre finns bland oss. Påsken är ett av de senare minnena jag minns helt tydligt! Älskad och saknad. <3

Ikväll kikar vi på film. Ch har precis badat min lilla vovvsing. Igår klippte vi klorna som är hans absoluta hat sak att göra. En hal ål är bara förnamnet.

Påsken kommer bli en återhämtningshelg. Landa helt enkelt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar