onsdag 10 december 2014

Födelsedag.

God morgon! 10 december, 14 dagar till jul, 2 dagar efter min 26-åriga födelsedag. I år bad jag om en lugn åttonde december där jag slapp massa ståhej och kalas, vilket respekterades så gott det gick. :-)

 I år fanns det inga önskningar, men presenterna kom ändå. Och jag tackar vänligen för presenten ifrån farmor och Ulf som kom per post, jag tackar hjärtligen för mormor och morfars besök på förmiddag och blomma med present, kakor och pannkakor. På eftermiddag kom mor och Kaj med dem kom två presenter då Christophers present öppnades först då. :-) Ett presentkort på Aroma Spa, en 60 minuters massage, funderar på att boka denna snarast och till sist, JACKAN! En jacka jag trånat efter men vägrat unna mig själv då jag snålar, med all rätt, men kanske lite väl mycket när jag inte ens kan unna mig en ny jacka som jag behövde.

Christopher hade också fått med sig familjen Backlunds present till mig. Söta familjen Backlund ville att jag skulle få presenten på min födelsedag trots att vi inte sågs. Och lyckans glad blev jag när mitt älskade Thomas Sabo armband blev en berlock rikare. En fyrklöver, lite tur, precis vad jag kan behöva. :-)

En dag efter min födelsedag trillade Johan och Robin in med sin present, vilken var väldigt oväntad men så glädjande att få. Något till mig, men mest till Basli tror jag. ;-) Ett presentkort på MyOne. Basli blev så lycklig att han försökte ta det ur handen på mig, tack och lov var Robins reflexer snabbare än mina så han hann ta det ur munnen på vovve liten innan han gjorde det till ett pussel.

Redan i fredags fick jag förresten en present. En liten ask ifrån Anna, min fina Anna. I asken låg en hund, en vovve-berlock till mitt Pandora-armband. Super söt! :-) Tusen tack Anna.

Och sen, alla dessa grattis-önskningar per sms, facebook och mail. Tusen tack! Det värmer verkligen att känna sig ihågkommen. (Trots att jag vet att Facebook talar om när man fyller år...)

Så, tack tack tack :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar