torsdag 2 oktober 2014

ME-armband.

Nu har jag fått hem mina bokstäver. Lite missnöjd med kvaliteten på dem, men va tusan, de passar bra till lite prototyper och så får jag beställa en vända med större antal sen, förmodligen från något annat ställe. :-)

Men här är en bild på mitt nya projekt:


Tanken är väl att göra "bokstavs"-armband med texten "Fight for ME" i blått och vitt. Anledning till färgerna är att blått är ME färgen. De blå bandet är för min sjukdom, så därav blått med egentligen genomskinliga pärlor. :-) 

Svägerskorna Evelina & Josephine har redan bokat varsitt och ett finns på min handled. 

Idén är typ att man kanske kunde sälja dem till förmån för RME, med andra ord skänka pengarna till dem när de blivit en liten större summa. Frågan är va tusan man ska ta för dem!?? Jag vill ju ge bort dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar