måndag 4 juni 2012

Lista

Tänkte motivera mig själv till att börja skriva igen. Det är något visst med att göra det, får mig helt enkelt att må bra. Sjunga och skriva, det är mitt sätt att lätta på hjärtat. Ganska lika, men ändå så väldigt olika. Helt underbart på sina egna vis.
En lista. Vet att det är "sååå 2010". Men i alla fall. Kan va kul att fundera, tänka och minnas. Och dela med sig av det för den delen.
Tänkte börja med att leverera listan. Följande rubriker;
  • Om Mig, Mimmi..
  • Min riktiga första kärlek, första och sista..
  • Berättelsen om Basil Mouse
  • En dag jag minns..
  • Min bästa vän/vänner.
  • Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma.
  • I min handväska.
  • Min favoritfödelsedag.
  • Detta ångrar jag..
  • Ett annat ögonblick jag aldrig kommer glömma.
  • Det här upprör mig.
  • Det här får mig att må bättre.
  • Det här får mig att gråta.
  • Mina rädslor.
  • Min favoritplats.
  • Det här saknar jag..
  • Ett tredje ögonblick jag aldrig kommer glömma.
Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar