tisdag 25 juni 2013

Still going..

Fortfarande sjuk. Ordet sjuk gör mig frustrerad. Vad är normalt numera? Vad är min topp och vart är min botten? Jag vet inte, önskar jag visste.. Det känns som det inte kan bli värre, ändå vet jag att det kan de. 

Inväntar läkarbesök på vårdcentralen nästa vecka. En diskussion kring en tillfällig sjukskrivning skall tas upp. Ett frågetecken. Jag vet inte hur jag vill med allt det här. Jag vill ju inte gå ner i tid. Men att fortsätta envisas kan köra mig till en lägre botten..

Vad är rätt och fel? Jag har stora problem med det just nu. 

Hoppas på jobb på torsdag. Sen på kvällen kommer värdinnorna till bröllopet hit. Både jag och Ch ser fram emot det väldigt mycket. Spännande. Önskar att vi var lite närmre så jag verkligen kan lägga alla tankar och energi på vår kommande vigsel. Men ja.. Ett år går fort. Väldigt fort.


(Min pärla leker kontorsråtta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar